«Η διαρκής βελτίωση και η ενίσχυση της ειλικρινούς και εποικοδομητικής συνεργασίας με τον πελάτη καθώς και η παροχή των βέλτιστων υπηρεσιών στον πελάτη».
Ο οργανισμός δεσμεύεται να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών με γνώμονα την ποιότητα και για το λόγο αυτό θα διαθέτει κάθε φορά και σε όποιο βαθμό χρειαστεί τους υλικούς πόρους και τα απαιτούμενο έμψυχο δυναμικό για την εκπλήρωση αυτού του στόχου».
Η πολιτική ποιότητας της «Ευγονίας» αποτελεί τον πυρήνα της επιχειρηματικής κουλτούρας του κέντρου, που δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών ιατρικώς υποβοηθούμενης αναπαραγωγής. Τυγχάνει ευρύτατης κοινοποίησης εντός και εκτός του οργανισμού και αλληλεπιδρά με όλες τις ενέργειες που σχεδιάζει η μονάδα. Οι άξονες που τη διαμορφώνουν είναι οι εξής:
- Η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητα, η αμεροληψία, η εξειδίκευση, η πελατοκεντρική προσέγγιση σε σχέση με τη σωματική, ψυχολογική και κοινωνική κατάσταση του ασθενή, η επικαιρότητα και τέλος η συμμετοχή και η ασφάλεια του ασθενή.
- Οι απαιτήσεις των πελατών ικανοποιούνται και προσδιορίζονται έγκαιρα οι μελλοντικές ανάγκες τους.
- Η ποιότητα των υπηρεσιών επιτυγχάνεται και διατηρείται χρησιμοποιώντας την καλύτερη δυνατή διαθέσιμη τεχνολογία και την αρτιότερη τεχνογνωσία, σε συνδυασμό με άρτια εκπαιδευμένο και καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό.
- Οι πελάτες ενημερώνονται πλήρως για τις δυνατότητες που προσφέρει η μονάδα και καθοδηγούνται με βάση την επιστημονική εμπειρία.
- Η ηγεσία επιτυγχάνει να εξασφαλίζει τους απαιτούμενους πόρους και την αναγκαία εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού για την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών.
- Συνεχής προσπάθεια καταβάλλεται για τη μείωση των μη συμμορφούμενων προϊόντων και των παραπόνων από τους πελάτες.
- Τα στοιχεία που συλλέγονται από τους προμηθευτές και τους πελάτες επεξεργάζονται για να οδηγήσουν σε βελτιώσεις του συστήματος.
- Η ευθύνη για συνέπεια με τις αρχές, τις πολιτικές και την κουλτούρα ποιότητας ξεκινά από τη Διοίκηση και διαχέεται σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού.
- Οι ηθικές αξίες, οι απαιτήσεις και τα βασικά χαρακτηριστικά ποιότητας.
- Η διαχείριση των κλινικών διαδικασιών και όλων των μορφών κινδύνων, ειδικότερα των κλινικών κινδύνων.
- Η συμμόρφωση με τις απαιτήσεις και η προσπάθεια διαρκούς βελτίωσης της αποτελεσματικότητας του συστήματος διαχείρισης της ποιότητας.
- Η καθιέρωση και η ανασκόπηση των αντικειμενικών σκοπών για την ποιότητα.
Η Ανώτατη Διοίκηση έχει εξασφαλίσει ότι η πολιτική για την ποιότητα είναι κατάλληλη για το σκοπό του οργανισμού και ανασκοπείται ως προς τη συνεχιζόμενη καταλληλότητα της. Βασίζεται στις ηθικές αξίες και στις απαιτήσεις και τα βασικά χαρακτηριστικά ποιότητας. Περιλαμβάνει δέσμευση για τη διαχείριση των κλινικών διαδικασιών και για τη διαχείριση κλινικού κινδύνου. Περιλαμβάνει επίσης δέσμευση για τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις και για τη διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του συστήματος διαχείρισης της ποιότητας. Τέλος παρέχει ένα πλαίσιο για την καθιέρωση και την ανασκόπηση των αντικειμενικών σκοπών για την ποιότητα. Αντίγραφο της Πολιτικής Ποιότητας εκτίθεται σε εμφανές σημείο στο χώρο της εταιρείας και περιλαμβάνεται στο ενημερωτικό υλικό που παραδίδεται σε όλους τους συνεργάτες.